Sunday, January 10, 2010

רנה אליזבת

רנה אליזבת
יום ראשון 10 ינואר, 2010

Happiness
Happness היא ארוחה של מקדונלד 'ס שמח! לפעמים. אושר הוא מאגר אינסופי של מים חמים. האושר הוא. . . קטשופ. האושר הוא שדות של עצי redbud. אושר הוא כלכלת העולם שמח. אבל אני יהיה לעורר את הנושא מזה אבל עבור כמה שעות קצר, אושר הוא דוד חדר בבניין קר. האושר הוא פסנתר חופשי ללא השגחה. אושר הוא טבלה שלמה של כריכים barbeque ואף אחד לא שם כדי לאכול אבל אתה:) האושר הוא מעיין בלתי פוסק של קולה. האושר הוא קפה, בכוס כי למעשה הוא Mile High! האושר הוא. . . וואו, זה ארוחה טובה מאושרת. אבל, אני פועל מתוך צ 'יפס. אני תוהה אם יש להם כל בתי הקולנוע עם מקדונלדס בהם? מה דעתך על כונן קולנוע עם - כי אין שריטה. . . yea, כונן ב קולנוע עם deliverers מקדונלד 'ס ארוחה שמחה - lol. אתה יכול לתאר לעצמך את הצ 'יפס הם יהיו עושה? זה כל כך פועם פופקורן. חשבתי על הצבת ברכבך קולנוע איפה אני גר כאן, אבל אז שוב, הייתי צריך להראות משהו כמו זומבים להחזיר או משהו, או זומבים בחופשה - זה סרט משפחה - lol. הסיטקום עם זומבים, lol. אם כי אני חושב שזה נעשה, משפחת אדמס, ועוד אף פחות, אולי lke משהו "תשאיר את זה מטומטם" / תשאיר את זה בונה. טיסה של Peroux (אני לא יודע איך לאיית pearoux) - היי, אולי אני יכול לסרוק כריך McRib שלי. חשבתי על לעשות כריך על הסורק שלי. אני לא כמו מלפפונים חמוצים על הכריך, איכשהו חמוצים חמוץ פשוט לא הולכים עם barbeque? אבל היי - לפחות זה ירק, נכון. זומבי על peroux באמצע היום / לילה, יש זומבים, יש זומבי באמצע peroux באמצע הלילה. יש זומבים, יש זומבי באמצע peroux באמצע הלילה. יש זומבים, יש זומבים, יש זומבי באמצע peroux באמצע הלילה. אני מכריח את עצמי לצחוק. יש יתוש. יש יתוש על זומבי באמצע של peroux באמצע הלילה. . . קולה שלי נעלם כמעט - אבל יש לי תגבורת - יש לי מילקשייק - lol. גם הם לא נתנו לי כמו barbeque sause הרבה זמן זה כמו בפעם האחרונה, בשבוע שעבר כאשר הזמנתי כריך mcrib הם בטח poored על גלון מאגם איפשהו. ראית שם דגי רקק? אתה לא רוצה להזמין גדולה ומטגנים - וואו, אתה אף פעם לא מקבלים אותו דרך החלון - lol. ירח. ירח על יתוש על זומבי באמצע peroux באמצע הלילה. ירח, ירח על יתוש, על זומבי, באמצע peroux, באמצע הלילה. ירח, ירח. ירח על יתוש על זומבי באמצע peroux באמצע הלילה:) חשיבה של זומבים. מצאתי את זה מעניין הבחור emo העיר הטופס הביתה הוא גרוש engadged לגברת חדש. בחנתי את התמונה. זה נראה כאילו הם במשחק. אני חייב לומר, אני לא אוהב את השני. אז-oooooo incredablly נחמד - ו רקדנית מדי. זה חבל, נו טוב, מזל טוב עם זה. למרבה הצער, את הסנדוויץ 'שלי הוא הלך ואני נותר רק עם חמוצים mu. האם הזכרתי שאני שונא מתמצים. איכס. מיותר לומר - חמוצים מתוקים נהדרים. יש לי עדיין לנסות zucinni כבוש. אולי יום אחד:) האושר הוא השמים האינסופיים מלא happymeals אינסופית עם תחושה של אושר צף על כל (: לא שותה את הקרח. הם עשו את הבדיקה על עסקים מזון מהיר והם מצאו כי רוב מה יגרום לאנשים חולים נמצא את הקרח כי אנשים לא תשתמש סקופים ראוי למלא את כוסות עם קרח. לפיכך, חיידקים יד. למרות Sanitizer יד עוזר. זה מדהים, אנחנו התפתח עד כה, עדיין חיידקים להשיג אותנו, בכל פעם. ידעת את כדור הארץ הוא יצור חי. באמת אף פעם לא חשבתי על זה לפני, זה היה כמו שנה בערך לפני כאשר עלה על דעתי. למרות ששמעתי על זה לפני כן, חשבתי על זה מבחינה קונספטואלית, זה לא ממש בא לי ephifany לפני. אני מניח שזה כל לרגע. אני prob לכתוב קצת יותר מאוחר. (::)

1 comment: